2015/03/14

z kapeluszy preferuję worek

patrzyli na mnie
patrzyli na mnie tak, jakbym miała na czole stygmat
byli uprzejmi 
jakby chcieli między nami stworzyć przepaść, której już nigdy nie przeskoczę
patrzyli na mnie
nie mówiąc do mnie
a przecież 
tak bardzo potrzebowałam
a kiedy wreszcie wyszłam
wiało mi deszczem w twarz
(dosłownie)

przyszłam do domu bez czucia bez głodu a z przeświadczeniem
że tak będzie zawsze bo tak zawsze
było

gdy wtem 
kupiłam Sidetracked La Roux i zaczęłam grać w Tetris

nie wiem, czy Stasiuk naprawdę to powiedział, czy wkłada się to w jego usta tak, jak cytat o ciastkach zamiast chleba wkłada się w usta Marii Antoniny

To piękna rzecz przepierdolić kawał życia. 
Tę jedną, jedyną rzecz, którą się dostało. 
Na to trzeba mieć gest.

przegrałam, jest mi wszystko jedno.





No comments: